دسته‌بندی نشده

چرا برند رویال کنین؟

رویال کنین در اغلب کشورها جزو محبوب‌ترین برندهای تولید کننده محصولات غذایی سگ و گربه به شمار می‌رود و با کیفیت درجه یک و تنوع غذایی بسیار بالا توانسته نقش مهمی در راستای حفظ سلامت حیوانات داشته باشد. این برند از سال 1968 تا کنون توانسته با پشتوانه علمی و تحقیقاتی نیازهای تغذیه‌ای تمام سنین و نژادهای مختلف سگ‌ و گربه ها را تامین کند، از این رو با توجه به لزوم شناخت بیشتر از ویژگی‌ها و انواع محصولات غذایی Royal Canin در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی راجع به برند رویال کنین در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم؛ پس تا پایان این مقاله جذاب با ما همراه باشید.

Royal Canin 780x470 1

کمپانی رویال کنین به دلیل استفاده از فرمولاسیون خاص و مواد غذایی سرشار از انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌های ضروری بدن حیوانات از محبوب بالایی در ایران نیز برخوردار است که در ادامه به بررسی فواید استفاده از آن برای حیوانات خانگی اشاره می‌کنیم:

 

مطابق با نیازهای ضروری بدن سگ و گربه

با توجه به اینکه سگ‌ها و گربه‌های خانگی براساس سن (توله، بالغ و مسن)، جثه بدنی و وزنشان نیازهای غذایی متفاوتی دارند؛ برند فرانسوی رویال کنین با درک اهمیت این موضوع توانسته‌است به خوبی نیازهای ضروری بدن حیوانات خانگی را تامین نماید.

 

 پشتیبانی از متابولیسم بدن سگ و گربه

اهمیت سازگاری مواد غذایی سگ‌ها و گربه‌ها زمانی مشخص می‌شود که بر اثر مصرف مواد غذایی غیراستاندارد دچار مشکلات متعددی از جمله عدم هضم غذا، یبوست، انسداد روده، بوی بد دهان و… می‌شوند و در برخی موارد حتی ممکن است عارضه شدیدتری مانند مرگ را در پی داشته‌باشند. رویال کنین با بهره‌گیری از برترین کارشناسان تغذیه و متخصصین دامپزشکی توانسته‌اند با استفاده از فرمولاسیون خاص و سازگار با دستگاه گوارش و متابولیسم بدن پت‌ها، سلامت آن‌ها را تضمین کنند.

 

متناسب با نژاد سگ و گربه

هریک از نژادهای سگ و گربه رژیم غذایی خاصی نسبت به سایر نژادها دارند و بر خلاف تصور عموم غذای مشترکی برای تمام حیوانات خانگی وجود ندارد و لازم است که از غذای مخصوص آن‌ها در وعده‌های غذایی‌شان استفاده نمایند. برند رویال رویال کنین برای تمامی نژادهای سگ (گلدن رتریور، ژرمن شپرد، شیتزو، پودل، پامرانین، تریر و…) و گربه (پرشین، اینستینکتیو، بریتیش شورت هیر و…) غذاهای ویژه‌ای را عرضه کرده‌است.

4

عدم بروز حساسیت در سگ و گربه

خوشبختانه شرکت رویال کنین با شناسایی مواد غذایی آلرژی‌زا و حذف آن‌ها از ترکیبات مواد خوراکی حیوانات خانگی توانسته‌است به این موفقیت مهم دست پیدا کند.

 

متناسب با ذائقه غذایی سگ و گربه

سگ‌ها و گربه‌ها ذائقه غذایی خاصی دارند و نسبت به طعم و بوی غذا حساس‌اند، به همین جهت کمپانی فرانسوی رویال کنین با عرضه مواد غذایی در طعم‌های متنوع نظیر گوشت مرغ، بوقلمون، ماهی، گاو، گوسفند، سبزیجات و… توانسته غذایی متناسب با ذائقه حیوانات خانگی تهیه نماید. همچنین لازم به ذکر است که پت‌هایی که حساسیت غذایی نیز دارند با علاوه و اشتیاق فراوان از محصولات رویال کنین مصرف می‌کنند.

 

موجب بهبود رشد سگ و گربه

سنین رشد از مهم‌ترین برهه زندگی سگ‌ها و گربه‌ها به شمار می‌رود و سوء تغذیه در آن‌ها عوارض زیان‌باری را به همراه دارد و لازم است که شما به عنوان فردی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید اهمیت ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته‌باشید و از محصولات ویژه‌ای که رویال کنین برای توله سگ‌ها و بچه گربه‌ها عرضه کرده‌است؛ تهیه نمایید. این محصولات حاوی مواد مغذی ضروری بدن جهت رشد و تقویت سیستم ایمنی، استخوان‌ها، مفاصل و عضلات می‌باشند و نقش مهمی در حفظ سلامت آن‌ها دارند.

 

موجب بهبود بیماری سگ و گربه

ممکن است که بر اثر عوامل مختلفی مانند بیماری مادرزادی، نژادی، شرایط زندگی و تغذیه‌ای حیوانات خانگی دچار بیماری‌های مختلفی شوند که یکی از مهم‌ترین موارد در بهبود و کنترل بیماری؛ تغذیه می‌باشد. شرکت رویال کنین با شناسایی مواد غذایی متناسب و سازگار جهت بهبود بیماری‌های سگ‌ و گربه توانسته نقش مهمی در سلامت پت‌ها ایفا نماید که مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به غذای گربه و غذای خشک سگ دیابتیک رویال کنین، غذای سگ و گربه عقیم شده و… اشاره کرد.

 

کمک به تناسب اندام و کنترل وزن سگ و گربه

برخی از نژادهای حیوانات خانگی به طور مادرزادی تحرک بسیار پایینی دارند و این باعث می‌شود که آن‌ها مستعد چاقی و اضافه وزن باشند؛ به همین جهت توجه به میزان کالری دریافتی روزانه آن‌ها و استفاده مواد غذایی متناسب با نژادشان تاثیر چشمگیری در پیشگیری از افزایش وزن آن‌ها دارد و رویال کنین به خوبی توانسته‌است با عرضه محصولات رژیمی از بروز این عامل در سگ‌ها و گربه‌ها جلوگیری نماید.

4673025

نتیجه گیری

همانطور که در این مقاله اشاره شد لزوم اهمیت به رژیم غذایی و نقش آن در حفظ سلامت سگ‌ و گربه ها لازم است که از برندهای معتبر برای وعده‌های غذایی آن‌ها استفاده نماییم. برند مطرح رویال کنین با سابقه طولانی در زمینه عرضه مواد خوراکی باکیفیت و توجه به ویژگی‌های نژادی، شرایط سنی و وزنی سگ‌ها توانسته عنوان بهترین برند تولید کننده غذای سگ و گربه در جهان را کسب نماید.

ناگفته نماند که مطمئن ترین راه برای تشخیص رویال کنین اصل یا تقلبی و جلوگیری از آسیب به حیوان ، خرید از فروشگاه های معتبر هست.

مجموعه پتیکو با تضمین کیفیت و اصالت محصولات رویال کنین ، آماده پخش تمام محصولات رویال کنین در جهت سلامت و تقویت فرشتگان شما عزیزان می باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *