درباره ما اصلی

هدف ما دسترسی به غذای سالم و اصل با قیمتی مناسب

دسترسی به غذای سالم و اصل با قیمتی مناسب یکی از دغدغه‌های همیشگی صاحبین پت است با توجه به افزایش روز افزون مراکز ارائه ملزومات پت و سایت‌های اینترنتی در این زمینه دسترسی به این ملزومات تا حدود زیادی مرتفع شده است اما همچنان چالش اصالت محصول و قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های این عزیزان است از این رو مهم‌ترین رسالت پتیکو تامین و عرضه این ملزومات با گارانتی قیمت و اصالت است.

55 1

چرا پتیکو؟

چرا مشتریان ما پِتیکو را انتخاب میکنند؟

پشتیبانی ۲۴ ساعته

شما در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته میتوانید سفارشات خود را در این سایت ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت پستی در هر کجای کشور و یا پیک در استان های تهران و کرج دریافت نمایید

برندهای محبوب

این سایت محصولات برندهای رویال کنین، پورینا، بیفار، هپی کت، هپی داگ، دریمز، گورمت، را ارائه می‌کند و سبدی کامل از این محصولات را در اختیار شما قرار میدهد. این محصولات با گارانتی اصالت ارائه می دهد به این شکل که شما قبل از باز کردن بسته تا یک هفته امکان مرجوع کالا را بدون قید وشرط دارید.

سالها تجربه حرفه ای

بنیانگذاران این سایت با تجربه بیش از ۱۵ سال در حوزه تجارت الکترونیک اقدام به تاسیس این سایت نمودند و کاملا با چالش‌های این حوزه آشنایی دارند و روز به روز در حال توسعه این سایت جهت ارائه خدمات کامل تر به شما عزیزان هستند.

سبد خرید
ناموجود این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من