دسته‌بندی نشده

معرفی برند رویال کنین

رویال کنین یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای تولید محصولات غذایی سگ و گربه در جهان است که طرفداران بیشماری در دنیا دارد. علت محبوبیت این برند، کیفیت بالا و تنوع محصولات آن است. این شرکت با تمرکز و توجه بر نیازهای منحصر به فرد سگ ها و گربه ها، غذاهایی با فرمولاسیون دقیق جهت رفع نیازهای غذایی سگ و گربه ارائه می‌دهد. با تاریخچه این برند آشنا خواهیم شد.

petisha royal canin2222

تاریخچه ی برند رویال کنین

از مشهور ترین برند های غذای حیوانات خانگی در میان دوست داران و صاحبان حیوانات خانگی میتوان به برند رویال کنین (Royal Canin) اشاره کرد؛ ولی همانند هر کمپانی و برند رویال هم داستانی دارد.

رویال کنین یکی از زیرشاخه‌های شرکت مارس است که از سال ۱۹۶۸ شروع به تولید غذای حیوانات خانگی کردند و پیشینه‌ی موفق و پر آوازه ای در حوضه ی مواد غذایی و سایز محصولات مرتبط با حیوانات خانگی دارند؛ و همواره در جهان به علت کیفیت بالای تولید به عنوان معتبرترین و محبوب ترین کمپانی تولید محصولات غذایی سگ و گربه شناخته می شوند.

این برند محصولات خود را بر اساس تحقیقات در زمینه‌ی فرمولاسیون مواد غذایی و نیازهای غذایی سگ و گربه به طور حرفه ای تولید می کند.

کمپانی رویال کنین ، امروزه معتبر ترین شرکت تولید محصولات سگ و گربه است که تولیداتی با کیفیت بسیار بالا دارد و به سراسر جهان عرضه می کند. کمپانی رویال کنین در سال ۱۹۶۸ توسط یک دامپزشک فرانسوی جین کاتاری (jean cathary)، پس از آنکه موفق شد تعدادی از بیماری های پوستی حیوانات خانگی را با استفاده از رژیم غذایی بر پایه غلات که آن ها را در پارکینگ منزل خود تولید کرده بود درمان کند، تاسیس شد.

پس از وارد کردن اکسترودر مورد نیاز برای تولید غذا از کشور آمریکا، این کمپانی به اولین کمپانی تولید کننده ی غذای حیوانات خانگی در فرانسه تبدیل شد.

 

vugbnk8an1b8

ارزش‌ها و اهداف برند رویال کنین

اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی که این برند دنبال می‌کند به چهار دسته زیر تقسیم می‌شود:

– تامین انرژي

مهم نیست که بچه گربه یا توله سگ یا حتی سگ و گربه بالغ دارید. در هر صورت این جاندارن به انرژی متناسب با سن خود نیاز دارند. این تامین انرژی با استفاده از کربوهیدرات ها پروتئین‌ها و چربی‌های مفید به میزان لازم تامین می‌شوند که رویال کنین تا حد امکان این مواد را در محصولات خود استفاده می‌کند.

– رشد صحیح

موادی که رشد سالم و صحیح را در پیش دارند آمینو اسیدها مواد معدنی ویتامین‌ها و اسیدهای چرب هستند. اینکه به چه اندازه و در چه غذایی استفاده شود به گونه‌ای که طعم آن به ذائقه حیوانات خوش بیاید مسئله مهمی است که در دیگر برندها رعایت نمی‌شود.

_ سلامت پوست مو و جلوگیری از بیماری‌های مربوط به حیوانات پیر

آنتی اکسیدان‌ها فیبرها پروبیوتیک‌ها و روغن‌های ضروری همگی از دسته موادی هستند که پوست و موی جانداران را تقویت می‌کنند. این مواد همچنین آثاری که سن بالا برای سگ و گربه‌ها به همراه دارد را کمتر کرده یا به عبارتی از بیماری‌های سن بالا در حیوان جلوگیری می‌کنند.

– مواد خاص

این بخش مخصوص برند رویال است و آن را به صورت رمز موفقیت خود پنهان نگه می‌دارد. مواد تشکیل دهنده منحصر به فردی وجود دارند که هرکدام از آن‌ها به تنهایی بخش وسیعی از نیازهای حیوان شما را برطرف می‌کند. این مواد در مجهزترین آزمایشگاه‌ها امتحان شده و تاثیر آن‌ها روی حیوان‌ها به خوبی ثابت شده‌اند.

royal canin cat foods

 

نقش “رویال کنین” در بهبود سبک زندگی حیوانات و صاحبان آنها

استفاده از محصولات “رویال کنین” به عنوان بخشی از رژیم غذایی حیوانات خانگی، به بهبود کیفیت زندگی آنها کمک می‌کند. حیواناتی که با این محصولات تغذیه می‌شوند، معمولاً سلامت‌تر، با انرژی بیشتری و با پوست و موی درخشان‌تری را تجربه می‌کنند. از سوی دیگر، صاحبان حیوانات خانگی نیز به اطمینان از ارائه تغذیه مناسب به حیوانات خود و کمک به ارتقاء کیفیت زندگی آنها از این محصولات بهره‌مند می‌شوند.

 

دسته بندی غذاهای رویال کنین

دسته HEALTH NUTRITION : تغذیه سالم؛ با توجه به شرایط مختلف سنی، نژادی و حساسیت های مختلف جهت حفظ سلامتی طراحی شده است.

دسته LIFESTYLE HEALTH NUTRITION : این دسته غذایی بر اساس شیوه زندگی سگ ها طراحی شده است.

دسته BREED NUTRITION : این دسته غذایی بر اساس خصوصیات و حساسیت های نژادی سگ ها و گربه ها طراحی شده است.

دسته VETERINARY CARE NUTRITION : در حیواناتی با حساسیت های خاص برای حفظ بالاترین سطح سلامتی تنها توسط دامپزشک پیشنهاد می شود.

دسته VETERINARY DIET : با توجه به اهمیت تغذیه در مدیریت بیماری های مختلف این دسته غذایی جهت تجویز در بیماری ها توسط دامپزشک طراحی شده است.

Royal Canin 03

 

نتیجه‌گیری

برند “رویال کنین” به عنوان یک پیشوای در صنعت تغذیه حیوانات خانگی شناخته می‌شود. فلسفه این برند بر پایه علم، تحقیقات، و مشاوره تغذیه حیوانات است. محصولات “رویال کنین” تنوع غذایی، تعادل مناسب عناصر غذایی، و کیفیت بالای ترکیبات را به حیوانات فراهم می‌کنند. این به عنوان نتیجه بهبود سلامت و رفاه حیوانات خانگی منجر می‌شود. به عنوان یکی از انتخاب‌های اصلی صاحبان حیوانات خانگی در سراسر جهان، “رویال کنین” همچنان نقش مهمی در تغذیه بهینه حیوانات ایفا می‌کند و تلاش می‌کند تا ارزش‌های علمی و تغذیه‌ای خود را به بهترین شکل ممکن ارتقا دهد.

ناگفته نماند که مطمئن ترین راه برای تشخیص رویال کنین اصل یا تقلبی و جلوگیری از آسیب به حیوان ، خرید از فروشگاه های معتبر هست.

مجموعه پتیکو با تضمین کیفیت و اصالت محصولات رویال کنین ، آماده پخش تمام محصولات رویال کنین در جهت سلامت و تقویت فرشتگان شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *