پوچ گربه یورینری کر هیلز(85 گرم) Hill’s urinary care pouch

حاوی موادی است که به مدیریت استرس کمک می کند

سطح مطلوب pH ادرار را افزایش می دهد

غنی شده با آنتی اکسیدان ها، سیترات پتاسیم و اسیدهای چرب امگا 3

 

130,000 تومان

20 عدد در انبار

روش و زمان ارسال
  • ارسال فوری در تهران و کرج 
    (تا 3ساعت در ساعات اداری)
  • ارسال توسط پست
    (بین 3 تا 5 روز کاری)
با خیال راحت خرید کنید
  • تاریخ انقضا بیش از 7 ماه
  • اصالت کالا
  • قیمت مناسب
  • خرید بدون واسطه
  • پشتیبانی و مشاوره
پوچ گربه یورینری کر هیلز Hill’s urinary care pouch

شرکت مواد غذایی حیوانات خانگی هیلز در بهار ۱۹۰۷ در کشور آمریکا تاسیس شد. در دهه ۱۹۳۰ این شرکت غذای حیوانات مزرعه، غذای سگ و گوشت اسب را برای مصرف انسان تولید می‌کرد و محصولات خود را به بازارهای نروژ، سوئد، فنلاند و هلند ارسال می نمود. در سال ۱۹۳۹ بود که مرد جوان نابینایی به نام موریس فرانک به همراه سگش بادی، توانست به سراسر آمریکا سفر کند. بادی از نارسایی کلیه رنج می برد و آقای فرانک از دکتر مارک موریس برای درمان سگش کمک خواست.دکتر موریس معتقد بود که می تواند یک راه حل تغذیه ای برای مشکلات بادی بیابد، بنابراین او با همسرش، لوئیز موریس، در آشپزخانه خود یک ترکیب غذایی جدید برای حیوانات خانگی تهیه کردند و این سرآغاز ورود آنها به عرصه تولید غذای حیوانات خانگی شد.

در سال ۱۹۶۸، خط تولید غذای حیوانات خانگی از طریق دامپزشکان و متخصصان حیوانات خانگی این شرکت در دسترس قرار گرفت. این خط به گسترش خود ادامه داد و شامل بیش از ۶۰ نوع غذای حیوان خانگی با نام تجاری رژیمی (غذاهای تجویزی برای گربه‌ها و سگ‌های مبتلا به بیماری‌های خاص) و غذاهای حیوانات خانگی با نام تجاری Science Diet (فروش از طریق دامپزشکان و فروشگاه‌های تخصصی حیوانات خانگی) شد. در حال حاضر این شرکت یکی از شرکت های تابعه Colgate-Palmolive است و محصولات غذایی سگ و گربه آن از تنوع بالایی در غذای خشک، کنسرو، پوچ و تشویقی برخوردار بوده و به جهت کیفیت بالا طرفداران زیادی را در اقصی نقاط دنیا جذب کرده و به بیش از ۸۶ کشور دنیا صادر می گردد.

شرکت هیلز، به‌عنوان پیشرو در علم وتحقیقات غذایی پیشرفته، برند شماره ۱ پیشنهادی و مورد تایید انجمن دامپزشکی ایالات متحده می باشد.

هیلز مدل Urinary Care C/D با طعم مرغ سطح مطلوب pH ادرار را افزایش می دهد و با با مصرف این غذا احتمال ابتلا به بیماری های مثانه در گربه تا 89 درصد کاهش خواهد یافت.

وزن 0.085 کیلوگرم
ابعاد 10 × 5 × 15 سانتیمتر

محصولات پیشنهادی 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوچ گربه یورینری کر هیلز(85 گرم) Hill’s urinary care pouch”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.